טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

שפת אבני החן: בחירת טבעת אירוסין עם משמעות

שפת אבני החן: בחירת טבעת אירוסין עם משמעות

ההיצע ההולך וגדל של טבעות אירוסין, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם, לבחור טבעת אירוסין יוקרתית ומיוחדת לא רק בהיבט הכספי שלה אלא גם במשמעות האישית שלה בכל הקשור לאבני החן המעטרות אותה ולמשמעות הסימבולית של אבני החן השונות. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על שפת אבני החן אותן ניתן לשבץ בטבעות האירוסין השונות, ובתוך כך, לייחד את הטבעות אותן אתם רוכשים ולהעניק להן את המשמעות המיוחדת על פי האופי האישי של רוכשי הטבעות ומקבלי הטבעות.

מהי אבן חן?

אבן חן הידועה גם בשם אבן טובה, היא למעשה אבן בעלת ערך כספי רב לאחר עיבודה והיא משמשת לצרכי עיטור או קישוט תכשיטים, וביניהם, עיטור טבעות אירוסין בסוגים שונים של אבני חן. את אבני החן נהוג לסווג על פי דרגת השקיות שלהן, כאשר הרצף ההגדרתי נע מ-1 עד 10. יהלום לצורך העניין, נחשב לאבן החן היקרה ביותר, מסווג ברמת קשיות 10. אבני חן חצי יקרות, דוגמת: אחלמה, קוורץ, טורקיז ועוד, מסווגות ברמת קשיות של 7 מתוך 10.

 

בחירת טבעת אירוסין על פי שפת אבני חן

הסוגים השונים של אבני החן, מאפשר לכם למעשה לרכוש טבעות אירוסין קלאסיות או יוקרתיות בהתאם לשפת אבני החן המעטרות את מבנה הטבעת, כאשר שפת אבני החן מתייחסת גם לערך הכספי של האבן וגם לתדר האנרגטי שלה ולמשמעות הסמלית שלה.

להלן מידע כללי על השפה של אבני החן הבולטות ביותר בתעשיית התכשיטים בכלל ובתעשיית טבעות אירוסין בפרט:

  •  יהלום – היהלום נחשב לאבן החן הנפוצה והיקרה ביותר בעולם, כאשר ליהלום נהוג לייחס תכונות אנרגטיות רבות, וביניהן, שפע, אושר ואופטימיות.
  •  ספיר – אבן חן פופולארית נוספת הנמנית על אחת מאבני החושן בתנ"ך. אבן זו מסמלת בעיקר טוהר ורוגע והיא נחשבת גם כאבן חן המעודדת את היצירתיות וההשראה.
  •  אופאל – אבן חן שזכתה גם לכינוי אבן האלים לנוכח העובדה שהיא נחשבת לאבן המייצגת את ארבע יסודות הטבע: אדמה, אוויר, מים ואש. אבן זו מסמלת הגשמת חלומות ומימוש פוטנציאל אישי.
  •  סיטרין – אבן חן חמימה ונעימה בעלת גוונים צהבהבים. אבן זו מסמלת שפע חומרי והיא ידועה גם בתכונות האנרגטיות שלה כאבן המסייעת לשיפור הביטחון העצמי ויכולת הביטוי האישי.
  •  מונסטון – אבן חן עדינה ורכה הידועה כאבן בעלת אנרגיה נשית. לאבן זו משויכים תדרים אנרגטיים של התחלות חדשות והיא ידועה כאבן המסייעת במקרים של חוסר איזון הורמונאלי.
  •  אמרלד – אבן חן עתיקה הידועה כאבן בעלת יכולות ריפוי והחלמה, אבן זו היא בעלת אנרגיה המסייעת בין היתר לקבלת החלטות נכונות בצמתים שונות במהלך החיים.
  •  פנינה – אבן חן המיוצרת למעשה מחומר אורגני המצוי בתוך צדפות בלב ים. אבן זו מסמלת תהליכי צמיחה וגדילה ולכן נהוג להעניק אותה מאם לבת.

ALEXIS מציגה: קולקציית טבעות אירוסין משובצות אבני חן

אצלנו בחברת AKEXIS, תוכלו למצוא עשרות דגמים של טבעות אירוסין מיוחדות המשובצות אבני חן מכל הסוגים, מדגמים שונים של טבעות אירוסין קלאסית בשיבוץ יהלום מרכזי, דרך דגמים שונים של טבעות אירוסין 3 יהלומים ועד לדגמים מיוחדים של טבעות אירוסין סוליטר בעיצוב "על זמני" בשיבוץ אבן חן כזו או אחרת.
כל הדגמים שלנו מותאמים באופן אישי למידת הטבעת הנחוצה לכם ובהתאם למבנה ולסגנון העיצוב המועדף עליכם ביותר של טבעות זהב לבן, זהב צהוב או זהב אדום. כמו כן, הטבעות המשווקות על ידינו מגיעות עם תעודת אחריות על כל מרכיבי הטבעת.

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן