טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

האם טבעת אירוסין חייבת לכלול יהלום?

האם טבעת אירוסין חייבת לכלול יהלום?

מתכננים רכישה של טבעת אירוסין ומתלבטים לגבי סוג הטבעת ולגבי השאלה המופיעה בכותרת? זה הזמן לדעת הכול על האפשרויות השונות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לרכישת טבעות אירוסין.

טבעות אירוסין הן הגדרה כוללת לכל סוגי הטבעות המשמשות כיום חלק בלתי נפרד מכל הצעת נישואין, כאשר ברוב המקרים הטבעת מוענקת על ידי בן הזוג במסגרת הצעת הנישואין אותה הוא מתכנן לפרטי פרטים. אם גם אתם מתכננים רכישה של טבעת אירוסין בזמן הקרוב, זה הזמן להכיר את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם, כאשר כל אפשרות חייבת להיות מבוססת בראש ובראשונה על הגדרת התקציב העומד לרשותכם.

האם כל טבעת אירוסין חייבת להיות משובצת ביהלום?

אף על פי שאין כללים מסוימים לטבעות אירוסין, הסטנדרט המקובל הוא לרכוש טבעת אירוסין משובצת ביהלום אחד לפחות, וזאת לנוכח העובדה שכל טבעת יהלום נחשבת לטבעת ההולמת את מעמד הצעת הנישואין. ולכן היא נחשבת לטבעת הנפוצה ביותר בקטגוריית טבעות אירוסין. בשלב זה חשוב לציין שקיימים טווחי מחיר שונים של טבעת אירוסין יהלום, הנקבעים בין היתר בהתאם למספר היהלומים המשובצים בטבעת, בהתאם לגודלם ובהתאם לפרמטרים נוספים המשפיעים על השווי הכספי של היהלום, וכפועל יוצא מכך על מחיר הטבעת.

טבעות יהלום – כמה הן עולות?

כיום, עומדות לרשותכם מספר אלטרנטיבות בכל הנוגע לרכישת טבעת אירוסין, וזאת בהתאם לתקציב הרכישה העומד לרשותכם. האלטרנטיבה הראשונה היא כמובן רכישה של טבעות אירוסין משובצות יהלום אחד או יותר, בין אם מדובר בסוג כזה או אחר של טבעת יהלום 1 קראט בעלות התחלתית של 8,900 ₪ בממוצע ואילך, ובין אם מדובר ברכישת סוג כזה או אחר של טבעת יהלום 2 קראט בעלות התחלתית של 25,000 ₪ בממוצע ואילך. בשלב זה חשוב לציין שטווח המחירים של טבעות יהלום הוא גדול ורחב המכיל בתוכו פרמטרים שונים כגון: סוג היהלום (יהלום טבעי, יהלום טבעי משודרג, יהלום מעבדה CVD/HP), איכותו והתעודה המצורפת אליו ובנוסף, גם כולל בתוכו עשרות דגמים של טבעות אירוסין משובצות יהלומים במחירים שונים, כאשר הדגמים הפופולאריים ביותר בקטגוריה כוללים דגמי טבעת אירוסין מסוג סוליטר בהן משובץ יהלום בגודל של עד 1 קראט, וזאת לצד דגמים קלאסים ויוקרתיים יותר של טבעות אירוסין מסוג 3 יהלומים בהן משובצים 3 יהלומים כשאחד מהם (המרכזי) הוא גדול יותר מצמד היהלומים שבצדדיו.

טבעת אירוסין משובצת יהלום

אלטרנטיבות נוספות לרכישת טבעת אירוסין

חלופה שנייה העומדת לרשותכם היא רכישת טבעות אירוסין בהן משובץ יהלום מעבדה המגיע בשני צורות גידול (CVD/HP) יהלום זה הינו זהה ליהלום טבעי אך מיוצר למעשה באופן סינתטי בתנאי מעבדה ומחירו בשוק נמוך באופן משמעותי מהמחיר הנדרש עבור יהלומים טבעיים הנוצרים בעומק האדמה במהלך מיליוני שנים. חלופה זולה נוספת העומדת לרשותכם לצורך רכישת טבעת אירוסין משובצת יהלום היא רכישה של טבעות משובצות ביהלומים מטופלים שהם למעשה יהלומים טבעיים אשר עברו תהליך ניקוי מיוחד על מנת להעלים מהם פגמים פנימיים וכך לשפר את איכות היהלום ואת המראה שלו. כידוע, כמעט כל יהלום טבעי הוא בעל מספר כזה או אחר של פגמים חיצוניים ו/או פנימיים, כאשר במקרים בהם מדובר בפגמים "רציניים" המשפיעים על הערך הכספי של היהלום, ניתן לבצע בהם תהליך של טיפול הנקרא ניקוי, פעולה זו תאפשר לך לרכוש יהלום שהיה בעל איכות נמוכה יותר וכעת נראה מיליון דולר במחיר של היהלום הזול יותר.

טבעות אירוסין עם אבני חן

חלופה נוספת היא רכישת טבעת אירוסין משובצת באבן חן טבעית יקרה או באבן חן מעבדה ששווייה בשוק נמוך מהשווי הכספי של אבני חן טבעיות ויהלומים, אך עדיין מדובר בטבעת יוקרתית ובעלת ערך. לצד כל החלופות הנ"ל, עומדת לרשותכם האפשרות לרכישת טבעת אירוסין ללא יהלום בעיצוב כזה או אחר המותאם

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן