טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

כמה עשויה לעלות טבעת אירוסין?

כמה עשויה לעלות טבעת אירוסין?

מתכננים רכישה של טבעת אירוסין ורוצים לדעת כמה היא תעלה לכם? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על הפרמטרים השונים המשפיעים על עלותן של טבעות אירוסין

טבעות אירוסין, בדומה לכל תכשיט אחר, מסווגות למספר רמות מחיר משתנות הנקבעות בהתאם למאפיינים שונים של הטבעת כגון: סוג הטבעת וסוג היהלום המשובץ בה. כיום, תוכלו למצוא היצע גדול, איכותי ומרשים של טבעות אירוסין מעוצבות ומסגוננות המותאמות לכל תקציב, החל מטבעות אירוסין בטווחי מחיר של עד 5,000 ש"ח, טבעות אירוסין מיוחדות בטווחי מחיר שבין 5,000 ל-10,000 ש"ח ועד לדגמים שונים של טבעות אירוסין יוקרתיות בטווחי מחיר של 10,000 ש"ח ואילך.

כיצד תוכלו לדעת אם עלות הטבעת שווה את הסכום הדורשים מכם?

טווחי המחיר המשתנים המופיעים לעיל, נקבעים בהתאם למאפייני הטבעת אותה אתם רוכשים וככל שמדובר בטבעות יוקרתיות יותר, כך העלות הכוללת של הטבעת גבוהה יותר, כאשר בין יתר הפרמטרים המרכזיים והמשמעותיים ביותר המשפיעים על עלות של טבעות האירוסין נכללים פרטמרים כגון: משקל הזהב של הטבעת, כמות השיבוצים ואיכותם, משקל, ואיכות היהלום המשובץ בטבעת וכמובן עוד פרמטרים נוספים. על מנת לדעת האם עלות הטבעת שווה את הסכום הנדרש מכם, אנו ממליצים לכם בחום! ללכת לראות את היהלומים בעיניים, רצוי לא לקנות יהלומים בשלט רחוק. לפני שתקיימו סקר מחירים היו מוכנים לשמוע מחירים שונים עבור על פניו אותו ״יהלום״ מה שיבלבל אתכם, לכן שאלו תמיד עם איזה תעודה היהלום מגיע והשוו מחירים לפי יהלום והתעודה שלו.

כך תוכלו לקיים סקר מחירים השוואתי בין מספר בתי עסק מובילים בתחום ולבדוק את רמות המחיר המשתנות בהתאם למאפייני הטבעות המוצגות בפניכם כמו גדולים.

 

היכן הכי מומלץ לרכוש טבעות אירוסין?

רכישה של טבעות אירוסין מכל סוג, מומלץ שתעשה אך ורק בבתי עסק מובילים, מוכרים ובעלי מוניטין רב שנים בתחום, כאשר בתי העסק המומלצים ביותר לרכישת טבעות אירוסין מיוחדות כוללים את בתי העסק העומדים מאחורי תהליך ייצור הטבעות ולעיתים גם את ליטוש היהלומים ואבני החן. באופן זה, תוכלו ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים הכוללים בין היתר:

• היצע גדול של סוגי טבעות אירוסין היכולים להתאים לכל תקציב כזה או אחר העומד לרשותכם.
• פתרונות שירות בכל הנוגע להתאמה אישית של הטבעת על פי סגנון עיצובי מועדף וכדומה.
• טווח מחירים גדול יותר של טבעות אירוסין יוקרתיות או מיוחדות.
• עלות טבעות ללא פערי תיווך ורכישה ישירות מהיצרן.
• שירות מקצועי ואישי המוצע לכם על ידי צוות מנוסה.

 

סוגים נפוצים של טבעות אירוסין

כאשר מדברים על סוגים שונים של טבעות אירוסין, מדברים למעשה על מאות דגמים של טבעות המסווגות על פי מספר סוגים עיקריים כגון: טבעות אירוסין בעיצוב קלאסי, טבעות אירוסין סוליטר, אלה נחשבות לנפוצות ביותר לנוכח העיצוב "העל זמני" שלהן. טבעות אירוסין יוקרתיות בהן משובצים יהלומים בגדלים וכמויות שונות, טבעות אירוסין 3 יהלומים, טבעות עם היילו (הילת יהלומים מסביב ליהלום), טבעות טוויסט, וסוגים נוספים של טבעות העשויות מזהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום.

טבעות אירוסין משובצות יהלומים
כל סוגי טבעות האירוסין הן למעשה טבעות משובצות ביהלומים, כאשר עלות הטבעת נקבעת בעיקר על פי סוג, איכות וגודל היהלום המכיל פרטמרים שונים המשפיעים שוויו הכספי של היהלום, וכפועל יוצא מכך, על העלות הכוללת של הטבעת, וביניהם: גודל (קראט), צבע, רמת הניקיון צורת היהלום, ואופן החיתוך של היהלום. בשלב זה, חשוב לציין שתוכלו לרכוש טבעות אירוסין מסוג סוליטר בהן משובץ יהלום במשקל כזה או אחר, וזאת לצד דגמים של טבעות אירוסין יוקרתיות בשילוב 3 יהלומים בגדלים שונים, כאשר אחד מהם גדול מהשניים האחרים והוא משובץ במרכז הטבעת.

 

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן