טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

טבעות אירוסין מומלצות: המדריך המלא לבחירה הנכונה

טבעות אירוסין מומלצות: המדריך המלא לבחירה הנכונה

כשמגיע הרגע לכרוע ברך ולשלוף מהקופסא טבעת האירוסין מושלמת, אין מקום לטעויות. טבעת אירוסין היא הסמל לאהבה, התחייבות וחברות, ואם אתה מחפש טבעת שתשלב את כל המרכיבים האלו, אתה במקום הנכון. במאמר זה, אנו מציגים את המבחר המומלץ ביותר של טבעות אירוסין משובצות יהלומים, כאשר כל סוג עיצובי מעניק סטייל ייחודי המותאם לכל אחת. הכנו עבורך מדריך שלם לטבעות אירוסין מומלצות לשנת 2023/24

 

טבעת אירוסין עם יהלום בעיצוב קלאסי: הנצחון שבפשטות

טבעת אירוסין חלקה או משובצת בצדדים עם יהלום יחיד במרכזה, היא בחירה מצוינת, הסיבות לכך היא שהמראה הקלאסי הוא נצחי. זאת אומרת שהטבעת שהיא תענוד כל ימי חייה תמיד תראה בעיניה יפה ומרשימה, בעלת סגנון אופנתי על זמני. המראה האלגנטי והנקי מנצח כל טרנד שקיים בשוק. סיבה נוספת היא שהיא מתאימה לכל סגנון. טבעת קלאסית היא ללא ספק הבחירה הנכונה ביותר כשמדובר בטבעת אירוסין.

 

טבעת אירוסין סוליטר עם יהלום בודד: יחיד ומיוחד

הפשטות מבליטה את כל יופיו של היהלום. טבעת סוליטר מאפשרת ליהלום המרכזי להיות המנצח על התזמורת ולבלוט. הטבעת תהיה בדרך כלל בעלת חישוק חלק ונקי שנותן את כל הבמה ליהלום המרכזי. השינויים העיצוביים שיהיו בטבעת זו הם בדרך כלל בפרופיל, רוחב ועובי החישוק עליו משובץ היהלום, וכן גם בכוס/כתר המחזיק אותו, שיכול להיות בעל ארבע שיניים, שש שיניים, וכמובן ישנן אופציות עיצוביות נוספות.

 

טבעת אירוסין שלושת היהלומים: סינרגיה מלאה בחן

טבעת שלושת היהלומים היא טבעת יוקרתית במיוחד מאחר והיא משלבת בתוכה שלושה יהלומים המשובצים אחד ליד השני. טבעת זו מגיעה בשילובים שונים של יהלומים בצורות וגדלים שונים, אבני חן המשולבות עם יהלומים וכמובן שישנן אלמנטים עיצוביים נוספים המשתנים אך אלו העיקריים.

 

טבעת אירוסין ווינטג': עיצוב מיוחד בסטייל של פעם

עיצוב הווינטג' משלב אלמנטים משובצים ייחודים וטכניקות שבהן היו משתמשים בעבר. טבעת בסגנון זה משלבת את היופי של העבר עם סטייל מודרני. ותהיה מאופיינת בדרך כלל בעיטורים וגילופים מיוחדים, כדורים קטנים לאורך החישוק, וכתרים מעוצבים בעלי מראה עתיק המעניקים לטבעת הוינטג׳ את הייחודיות שלה.

 

טבעת אירוסין היילו: הילת יהלומים קסומה

הילת יהלומים קסומה שעוטפת את היהלום המרכזי ויוצרת מראה יוקרתי, שמטרתו להגדלים את היהלום המרכזי ולתפוס יותר שטח על האצבע. טבעות אלה משובצות ביהלומים בכל הצורות (עגול/מרובע/טיפה ועוד..) ובעצם מוסיפים לטבעות ההיילו מסגרת המשובצת ביהלומים קטנים שיקיפו את היהלום המרכזי.

 

 

טבעת אירוסין יוקרתית: גדולה מהחיים

לטבעות ההיילו כשמדובר בטבעת יוקרתית, מדובר על טבעת משובצת ביהלומים גדולים, איכותיים, על שילוב של יהלומים בחיתוכים וגדלים שונים המשובצים בטכניקות ייחודיות ומסובכות היוצרות ״פיס״ ייחודי שהוא יצירת אומנות בעל יופי ייחודי ועוצר נשימה.

 

לסיכום, ישנן סגנונות שונים של עיצובים לטבעת אירוסין. לכל אישה יש את הסגנון שלה, היעזר באמא, חברה, או ידידה טובה שתלווה אותך בתהליך ובכך תעזור לך להבין את הסגנון של בת זוגתך. כשמדובר בטבעות אירוסין מומלצות, לפי המומחים שלנו כאן ב״אלכסיס יהלומים״ הן טבעות קלאסיות וטבעות סוליטר. כשהולכים על הקלאסיקות פוגעים בוודאות, ויכולים להיות בטוחים שבת הזוג תהיה מאושרת מהבחירה שלכם לאורך כל ימי חייכם.

רוצים שנלווה אתכם בתהליך של בחירת טבעת אירוסין? צרו איתנו קשר עוד היום.

מוזמנים לקרוא את חוות הדעת של הלקוחות שלנו כאן >> 

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן