טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

אילו עיצובי טבעות אירוסין קיימים בשוק? - אלכסיס יהלומים

אילו עיצובי טבעות אירוסין קיימים בשוק? – אלכסיס יהלומים

עומדים לרכוש טבעת אירוסין ולהציע נישואין? זה הזמן לדעת הכול על סגנונות העיצוב השונים של טבעות אירוסין.

כאשר מדברים על טבעות אירוסין, מדברים למעשה על מגוון הולך וגדל של טבעות בעיצובים שונים, אותן נהוג לסווג לסוגים שונים של טבעות כגון: טבעות אירוסין מסוג סוליטר, טבעות אירוסין בעיצוב קלאסי, טבעות אירוסין עם הילת יהלומים, טבעות אירוסין שלושה יהלומים, טבעות אירוסין יוקרתית וטבעות אירוסין בעיצוב ייחודי. הבחירה בין סוגי הטבעות והדגמים השונים העומדים לרשותכם, מומלץ שתעשה בהתאם לסגנון האישי של בת הזוג העתידה לקבל את הטבעת במהלך הצעת הנישואין.

עיצוב טבעות אירוסין

בדומה לתהליכי עיצוב של תכשיטים אחרים, גם בקטגוריית טבעות האירוסין תוכלו ליהנות מהיצע עשיר ומרשים ביופיו של עיצובים, כאשר חלק מהעיצובים מתכתבים עם הטרנדים האופנתיים בתעשיית התכשיטים וחלק מהעיצובים הם יותר שמרניים. כך או אחרת, בחירת הסגנון העיצובי של הטבעת מומלץ שתעשה בהתאם למספר שיקולים מרכזיים שהעיקרי ביניהם הוא הטעם והסגנון האישי של האישה העתידה לקבל את טבעת האירוסין. בנוסף, חשוב להתייחס לגוון הטבעת, סוג וגודל היהלום ו/או היהלומים המשובצים בה, וכמובן, התקציב העומד לרשותכם.

אילו עיצוב טבעות אירוסין קיימים?

כיצד תוכלו לבחור את הטבעת המושלמת עבור בת הזוג?

במידה וגם אתם עסוקים בבחירת טבעת אירוסין לבת הזוג כחלק מהתכנית שלכם להצעת הנישואין, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להגדיר את הסגנון העיצובי המועדף על בת הזוג: האם היא אוהבת לענוד תכשיטים אלגנטיים בעיצוב קלאסי ו/או האם היא מעדיפה תכשיטים דומיננטיים בעיצוב מודרני וייחודי? באיזה צבע התכשיטים אותם היא עונדת, שימו לב לסגנון שלהם, האם בסגנון שמרני או האם זועקים ויוקרתיים. לצורך כך, אנו ממליצים לכם פשוט לבדוק את התכשיטים העומדים לרשותכם ולמצוא קו עיצובי מחבר ביניהם. כמו כן, אנו ממליצים לכם לשתף בתהליך הרכישה את אחיותיה, אימה או אחת מחברותיה הטובות וזאת על מנת "לקלוע" בצורה המדויקת ככל הניתן להעדפות הטעם האישי של בת הזוג. כמו כן, אנו ממליצים לכם להיחשף למספר גדול של דגמי טבעות אירוסין מסוגים שונים ולבחור את הטבעת המושלמת ביותר עבורה, במידה ולא מצאתם טבעת שאהבתם תמיד תוכלו לעצב טבעת ייחודית באמצעות חברה שמעצבת תכשיטים.

סוגי עיצובים נפוצים של טבעות אירוסין

כפי שציינו בפתיח, ישנם מספר סוגים עיקריים של טבעות אירוסין, כאשר לכל סוג קיימים עשרות דגמים שונים של עיצובי טבעות. בין סוגי הטבעות הנפוצים ביותר תוכלו למצוא דגמים שונים של טבעת אירוסין סוליטר או טבעות אירוסין קלאסיות, כאשר המכנה המשותף לכל הדגמים טמון בעובדה שמדובר בעיצוב על זמני שלעולם אינו יוצא מהאופנה. בדרך כלל כאשר רוכשים טבעות אירוסין קלאסיות או סוליטר, רוכשים טבעות אירוסין עם היילו יהלומים משובץ סביב היהלום שבמרכז הטבעת.

סוגי טבעות אירוסין

טבעות אירוסין 3 יהלומים

סוג נוסף של טבעות אירוסין פופולאריות כולל דגמים שונים של טבעות אירוסין 3 יהלומים. טבעות אלו ידועות גם בשם טריפל או טריו, כאשר המכנה המשותף לכל הדגמים טמון בעבודה שמדובר בטבעת אירוסין יוקרתית ומיחדת המשלבת בתוכה 3 יהלומים, כאשר אחד מהם ממוקם במרכז הטבעת והוא גדול יותר מצמד היהלומים המופיעים בכל צד שלו. בדרך כלל, מדובר בטבעות בעיצוב עדין המעניק בולטות לשלישיית היהלומים המופיעים במרכז הטבעת.

סוג נוסף של טבעות בעיצוב מיוחד כולל את טבעות האירוסין היוקרתית הנחשבות לטבעות אירוסין בעלות ערך כספי גבוה, וזאת לנוכח איכות היהלום המשובץ בהן. טבעות אלו מגיעות בעיצובים שונים של הסגנון הקלאסי – אלגנטי ושל הסגנון הטרנדי – ייחודי.

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן