טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

בחירת טבעת אירוסין לגווני עור שונים: שילובים מחמיאים

בחירת טבעת אירוסין לגווני עור שונים: שילובים מחמיאים

בחירה ורכישה נכונה של טבעת אירוסין היא משימה מאתגרת עבור כל אחד מהגברים שבינינו, וכזאת, תהליך הבחירה מחייב אותנו לשימת דגש על מספר פרמטרים מרכזיים הכוללים בין היתר את השילוב המתאים והנכון ביותר בין גוון העור של האישה המיועדת לבין צבע הטבעת. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר כללים להתאמת גוון העור לצבע של טבעת האירוסין.

כללים מרכזיים לבחירת טבעות אירוסין

בחירה נכונה של טבעת אירוסין, חייבת להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לסגנון העיצובי של הטבעת והתאמתו לסגנון חיים ולטעם האישי של האישה המיועדת האמורה לענוד את הטבעת. מעבר לכך, חשוב להתייחס למבנה הטבעת ולגוון של הטבעת והתאמתם למבנה האצבעות וגוון העור של האישה המיועדת.
בכל הנוגע למבנה הטבעת, חשוב לציין שמבנה רחב ועבה של טבעות אירוסין, יכול להתאים ולהחמיא עד מאוד לנשים בעלות אצבעות ארוכות ודקות באופן יחסי, כאשר מבנה דק יותר יכול להתאים ולהחמיא לנשים בעלות אצבעות קצרות יותר ו/או אצבעות עבות יותר.

ומה בנוגע לגוון העור והטבעת?

בדומה לפריטי אקססוריז ותכשיטים אחרים, גם טבעות אירוסין מחייבות התאמה בין גוון הטבעת לבין גוון העור הטבעי של האישה המיועדת האמורה לענוד את הטבעת. לצורך העניין, נסביר שדגמים שונים של טבעת אירוסין זהב צהוב יכולים להתאים ולהחמיא יותר לנשים בעלות גוון עור שחום או כהה יותר, כאשר דגמים שונים של טבעת אירוסין זהב לבן יכולים להתאים ולהחמיא לנשים בעלות גוון עור בהיר יותר. בשלב זה נציין שישנם דגמים של טבעת אירוסין זהב אדום היכולים להתאים ולהחמיא גם לנשים בעלות גוון עור בהיר יותר וגם לנשים בעלות גוון עור כהה יותר, וזאת בהתאם לאופי הגוון האדום של הטבעת.

באופן כללי, תכשיטים ומתכות לבנות, לרבות, טבעת אירוסין זהב לבן וטבעות אירוסין מכסף טהור, יכולים להתאים לנשים עם גוון עור בהיר יותר, ואילו תכשיטים ומתכות זהובות יכולים להתאים לנשים עם גוון עור כהה יותר.

מה חשוב לבדוק כאשר אתם רוכשים טבעת אירוסין?

בחירה ורכישה של טבעות אירוסין, מומלץ שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בנושא, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מספר יתרונות שירות מרכזיים הכוללים בין היתר:

  •  היצע גדול של דגמי טבעות אירוסין זהב צהוב, זהב לבן וזהב אדום
  •  התאמה אישית של היהלום למבנה הטבעת
  •  מלאי גדול וזמין של טבעות אירוסין לאספקה מיידית
  • אפשרות ממשית להתאמת הטבעת על פי מידת ההיקף של האצבעות
    וזאת בנוסף ליתרון המרכזי והחשוב ביותר הקשור לאופן ייצור הטבעת.

ALEXIS מציגה: קולקציית טבעות אירוסין שאין לאחרים

מחפשים אחר טבעת האירוסין המושלמת לבת הזוג המיועדת? רוצים להבטיח לעצמכם שירות אישי לצורך בחירת טבעות אירוסין על פי כללי הבחירה הנכונים, לרבות, התאמה אידאלית לגוון העור? אצלנו ב-ALEXIS, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות התאמה אישית של טבעות אירוסין . לרשותכם, קולקציית טבעות אירוסין המשלבת בתוכה עשרות דגמים שונים של טבעת אירוסין זהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום, וזאת לצד דגמים של טבעות אירוסין בשילוב יהלומים בכל גודל המותאם למבנה הטבעות השונים.
לצד זאת, תוכלו ליהנות מיתרונות שירות משמעותיים כגון: שירותי ייעוץ והכוונה לצורך בחירת הטבעת המושלמת, אחריות מלאה על כל מרכיבי הטבעת, פריסת תשלומים נוחה (עד 12 תשלומים ללא ריבית), שירותי תיקון מידה במידת הצורך ושירות משלוחים מאובטחים לכל חלקי הארץ.

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן