טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

האם ניתן לבצע חריטה על טבעת?

האם ניתן לבצע חריטה על טבעת?

רוכשים טבעת אירוסין או כל סוג אחר של טבעות יהלום ומעוניינים לחרוט שם, תאריך, ראשי תיבות, משפט או כל כיתוב אחר על גבי הטבעת? זה הזמן לדעת הכול על חריטה על טבעות.

חריטה על גבי תכשיטים היא פעולת חריטה מקצועית המיועדת לכל סוגי התכשיטים, לרבות, טבעות מכל סוג. פעולה זו נועדה להפוך את התכשיט לאישי יותר ומלא משמעות בעבורנו או בעבור האדם שעבורו אנו רוכשים את התכשיט, ולכן, פעולת החריטה נפוצה בעיקר במקרים של רכישת טבעות אירוסין או נישואין.

חריטה על טבעות – כיצד?

פעולת חריטה על גבי טבעות מיושמת באמצעות מכשיר לייזר ייעודי המשמש למטרות חריטה על גבי מגוון רחב של חומרי גלם, לרבות, כסף, נחושת, זהב וכדומה, כאשר איכות החריטה נקבעת בהתאם לסוג מכשיר הלייזר בו נעשה שימוש. מכשירי לייזר מתקדמים מסוגם מאפשרים רמת דיוק מקסימאלית של פעולת החריטה על גבי הטבעת תוך שמירה מרבית על יתר אזורי הטבעת. ברוב המקרים, מדובר בחריטה של אותיות כתב, אך בהחלט ניתן לחרוט גם אלמנט גרפי דוגמת אייקון וכדומה. חשוב לציין שככל שציוד הלייזר העומד לרשות בית העסק המתמחה בפעולות חריטה על גבי טבעות הוא מתקדם יותר מסוגו, כך איכות וחוזק החריטה היא גבוהה יותר ונשמרת לאורך זמן.

האם ניתן לבצע חריטה על טבעת

חריטה על טבעות אירוסין

כפי שציינו לעיל, פעולת חריטה על טבעות נפוצה בעיקר במקרים של רכישת טבעות אירוסין, כאשר החריטה עצמה מעניקה מימד נוסף של יוקרה לטבעת. חריטה על גבי טבעת אירוסין נעשית בדרך כלל לצורך חריטת שמה של עונדת הטבעת או לחילופין לצרכי חריטה של כל כיתוב אחר, לרבות, סימן של לב או של מספרים המציינים את יום האירוסין. בשלב זה חשוב לציין שכמות התווים הניתנים לחריטה על גבי טבעות אירוסין תלויה בגודל ועובי הטבעת, כאשר רמת מכשור הלייזר המשמש לצרכי החריטה, היא זו הקובעת את גודל הכתב אותו ניתן לחרוט על גבי הטבעת. באמצעות מכשר לייזר מתקדם מסוגו תוכלו לחרוט משפטי אהבה שונים על גבי טבעת האירוסין, ובתוך כך, להפוך כל טבעת לסיפור האהבה הפרטי שלכם. חשוב לציין שפעולת החריטה ניתנת ליישום על כל סוגי הטבעות, לרבות טבעות זהב צהוב וטבעות זהב לבן.

יתרונות החריטה על גבי טבעות אירוסין

חריטה על גבי טבעות אירוסין, היא פעולה מקצועית ההופכת את הטבעת לאישית יותר ויוקרתית יותר בעיני רוכש/ת הטבעת ובעיני מקבל/ת הטבעת. פעולת חריטה של שם בן/בת הזוג על גבי הטבעת ו/או חריטה של כל אייקון או כיתוב אחר, מעניקים מימד אישי ויוקרתי לטבעת והופכים את מעמד האירוסין למיוחד יותר. פעולת החריטה מתאפשרת על כל סוגי טבעות אירוסין מיוחדות ויוקרתיות לרבות על גבי טבעות יהלומים. אם גם אתם רוצים להפוך את טבעת האירוסין שלכם לטבעת בעלת משמעות אישית, אנו ממליצים גם לכם לבחון את אפשרויות החריטה המוצעות לכם במקום בו אתם רוכשים את הטבעת.

יתרונות אלו באים לידי ביטוי גם בטבעות או בתכשיטים אחרים אותם אתם רוכשים לאנשים האהובים עליכם והיקרים לליבכם, כאשר פעולת החריטה מעניקה מימד אישי ויוקרתי לכל תכשיט.

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן