טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

חשיבות של ביטוח לטבעת אירוסין : הגנה על ההשקעה שלך

חשיבות של ביטוח לטבעת אירוסין : הגנה על ההשקעה שלך

רוכשים טבעת אירוסין יקרת ערך? זה הזמן לדעת הכול על האפשרויות השונות העומדות לרשותכם לצורך רכישת פוליסה לטבעות אירוסין.

טבעות אירוסין, בין אם מדובר בדגם כזה או אחר של טבעת אירוסין 3 יהלומים או בדגם אחר של טבעת אירוסין זהב לבן, זהב צהוב או זהב אדום, הן טבעות בעלות ערך כספי וערך סנטימנטלי כאחד, ולכן, קיימת חשיבות רבה להימצאותה של פוליסת ביטוח המכסה עבורכם מצבים של אובדן ו/או גניבת הטבעת.

ביטוח לטבעת אירוסין – מה חשוב לדעת?

ביטוח לטבעות אירוסין או כל סוג אחר של תכשיטים יכול להיעשות גם באמצעות פוליסות מסוג ביטוח דירה וגם באמצעות פוליסות ביטוח ייעודיות לתכשיטים. בשני המקרים, חשוב להתייחס למרכיבי ותנאי הפוליסה ובהתאם לכיסוי הביטוח המוצע לכם. מרבית האנשים מבטחים את התכשיטים שלהם במסגרת ביטוח רכוש המהווה חלק בלתי נפרד מפוליסת ביטוח דירה, אך חשוב לציין שהדבר עשוי לייקר את הפרמיה אותה אתם נדרשים לשלם עבור ביטוח הדירה. בנוסף, חשוב לציין שהכיסוי הביטוחי המוצע לכם במסגרת ביטוח דירה תקף רק למקרים בהם הטבעת נגנבה והביטוח תקף אך ורק לתכשיטים המצויים בתוך סביבת המגורים. ביטוחי רכוש נוספים שאינם נכללים בפוליסות מסוג ביטוח דירה, הם בעלי כיסוי לתכשיטים רק בישראל, ולכן, אם אתם מתכננים טיסה לחו"ל ביחד עם תכשיט כזה או אחר, חשוב לקחת זאת בחשבון.

אלכסיס יהלומים יצרנית תכשיטים

 

 

אם כך, מהי החלופה הטובה ביותר לביטוח טבעות אירוסין וסוגי תכשיטים נוספים?

הצורך בכיסוי ביטוחי לתכשיטים יקרי ערך, הוביל בשנים האחרונות להקמתן של פוליסות ביטוח ייעודיות לתכשיטי יהלום, זהב וכסף, וביניהם, טבעות אירוסין זהב, כסף וטבעות אירוסין יהלום. ביטוח ייעודי זה מאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים שלא באים לידי ביטוי בפוליסות אחרות באמצעותן ניתן לבטח רכוש, וביניהם:

  •  ביטוח תכשיטים כלל עולמי – אתם מכוסים לכל מקרה של גניבה/אובדן הטבעת בכל מקום מסביב לעולם
  •  ביטוח ייעודי לתכשיטים אשר אינו מייקר את עלויות ביטוחי הרכוש האחרים העומדים לרשותכם
  •  ביטוח ללא סעיף השתתפות עצמית במקרים של הגשת תביעה ביטוחית כנגד החברה המבטחת
    ויתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי בגובה הכיסוי המוצע לכם על פי שווי הטבעת ביום העמדת הביטוח.

מדוע חשוב לבטח את טבעות האירוסין שלכם?

כפי שציינו בפתיח, טבעות אירוסין הן בעלות ערך כספי וערך סנטימנטלי רב, ולכן, אובדן הטבעת, גניבת הטבעת או כל נזק אחר לטבעת, עלול להסב לכם צער רב. מנגד, עם כיסוי ביטוחי הולם הכולל בתוכו מספר מצבים ביטוחיים בגינם תוכלו להפעיל את הפוליסה אותה רכשתם, תוכלו להגן על ההשקעה הכספית שלכם ועל הערך הסנטימנטלי של הטבעת לאורך כל תקופת הביטוח.

ALEXIS מציגה: שירותי ייעוץ והכוונה לרכישת פוליסת תכשיטים

כחברה מובילה בתחום ייצור ושיווק תכשיטים יקרי ערך, לרבות, טבעות אירוסין מיוחדות לצד טבעות אירוסין סוליטר וטבעות אירוסין 3 יהלומים, אנחנו בחברת ALEXIS מספקים בין היתר שירותי ייעוץ והכוונה גם לצורך רכישת פוליסת תכשיטים שתאפשר לכם ליהנות מהכיסוי הביטוחי המורחב ביותר לכל מקרה ביטוחי כזה או אחר. שירותי הייעוץ והכוונה שלנו בתחום זה מבוססים על הידע המקצועי העומד לרשותנו בענף התכשיטים והיהלומים ועל ההיכרות המקצועית שלנו עם סוגי הפוליסות השונות לצרכי כיסוי ביטוחי לכל סוגי התכשיטים. בנוסף, אנו מאפשרים לכם ליהנות מתעודת אחריות על כל מרכיבי הטבעות והתכשיטים המשווקים על ידינו, ובתוך כך, לאפשר לכם ליהנות מאחריות מקיפה במקרים של גרימת נזק כזה או אחר לתכשיט על פי תנאי האחריות.

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן