טבעות אירוסין ותכשיטים שאהבתי באתר אלכסיס יהלומים
התקשרו 055-5693925
אלכסיס יהלומים חנות תכשיטים מעוצבים בוואצאפ
קטלוג טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים

מידע מקצועי

כיצד ניתן לשנות מידת טבעת אירוסין?

כיצד ניתן לשנות מידת טבעת אירוסין?

לא מעט גברים אשר מבקשים לרכוש טבעת אירוסין, אינם בטוחים לגבי מידת הטבעת. עכשיו, דבר זה יכול ליצור אצלם חשש, מכיוון שמדובר לרוב בטבעת יהלום הכרוכה בעלות של אלפי שקלים – ואף אחד לא רוצה אפילו לדמיין, את זה שההוצאה הכספית הזאת תרד לטמיון.. אז אם גם אתם נמנים על אותם גברים, חשוב שקודם כל תירגעו ותיקחו נשימה עמוקה. בשלב הבא, יש מספר פעולות בהן תוכלו לנקוט על מנת לרכוש לבת הזוג טבעת אירוסין במידה המתאימה. הפעולה הבסיסית והפשוטה ביותר, היא פשוט לגשת לתיבה או מגירת התכשיטים של בת הזוג ולקחת ממנה טבעת קיימת – ניתן למדוד אותה או פשוט להביא אותה למעמד הרכישה. אם יש לכם אפשרות להתגנב ולמדוד את היקף האצבע של בת הזוג כשהיא ישנה (בכל זאת, המטרה היא לא להרוס את אלמנט ההפתעה), גם זאת יכולה להיות דרך לא רעה.

האם אפשר להגדיל טבעת אירוסין?

אז כאמור, גם אם ביצעתם את הבדיקות המקדימות בכדי לבצע מדידות, עדיין אפשר להרגיש שקיים סיכון מסוים בכל מה שקשור למידת הטבעת. ולכן, יכולות לעלות שאלות כמו: האם אפשר להגדיל טבעת אירוסין או איך להקטין טבעת בבית? וכיוצא בזה.. ובכן, חשוב לציין שיש טבעות אירוסין אשר ניתן לשנות את גודלן וזאת מבלי לפגוע בעיצובן ויש טבעות אחרות, אשר השינויים המדוברים יכולים להיות יותר מורכבים. כך יוצא, שאם תבחרו באותה טבעת אירוסין קלאסית, הסיכויים שתוכלו לבצע שינויים כמו הרחבת טבעת, יהיו גדולים יותר, בהשוואה למקרה בו בחרתם בטבעת מעוצבת ומיוחדת. הקטנה של טבעת מבוצעת באמצעות חיתוך של מקטע מהטבעת וחיבורה מחדש. ההרחבה טומנת פעולה מעט יותר מורכבת, מכיוון שכאן יעלה הצורך להוסיף חומר נוסף להיקפה.

מדריך למציאת טבעת אירוסין מתאימה

בסופו של דבר, ההמלצה היא לעשות כל מה שניתן בכדי לבחור טבעת אירוסין מתאימה, הן בעיצוב ובנראות והן במידה. לשם כך ניתן כמובן לנקוט במספר פעולות מקדימות אשר יעלו את הסיכויים לבחירה מוצלחת ונכונה ובין היתר:

  • לעשות כל מה שניתן בכדי למדוד את היקף האצבע של האישה – בין אם באמצעות מדידת האצבע ובין אם באמצעות מדידה של טבעת אחרת.
  • לשים דגש על הטעם של בת הזוג – מה שיאפשר לבחור בטבעת אירוסין בסגנון שלה ויעלה את הסיכויים לקלוע לטעמה. ניתן ללמוד את טעמה בין אם באמצעות טבעות ותכשיטים אחרים שהיא מחזיקה ברשותה
    אפשרות נוספת לפנות ולקבל סיוע של חברה או בת משפחה, אשר מכירה את טעמה.
  •  לבדוק מראש אם קיימת אפשרות להרחיב את הטבעת או להקטין אותה – מומלץ גם לבדוק כיצד ניתן לבצע כל אחת מהפעולות ומה זה עתיד לדרוש ממכם בשלבים מאוחרים יותר.
  •  לאסוף כמה שיותר מידע, על חומרים, יהלומים ועל נתונים שונים לדוגמא – מידת טבעת ממוצעת לאישה וכיוצא בזה.. ידע יכול להוות כוח ולסייע להתמקד אך ורק באותן טבעות אירוסין בעלות פוטנציאל להיות רלוונטיות ומתאימות.איך תוכלו להגדיל או להקטין טבעות אירוסין

לסיכום

יש לא מעט פעולות בהן ניתן לנקוט על מנת לבחור בטבעת אירוסין אופטימאלית. מעבר לבדיקות המקדימות, חשוב גם להעלות את כל השאלות החשובות – כמו אפשרות להתאמת המידה לאחר הקנייה, האחריות אשר ניתנת על הטבעת ומה היא מכסה וכיוצא בזה.. התשובות לאותן השאלות יתוו את הדרך לעבר הבחירה הנבונה ביותר. וכאמור, בחירה שכזאת, יכולה להבטיח שביעות רצון והתאמת טבעת האירוסין לבת הזוג – שזאת כמובן, "מטרת העל" של כל גבר המבקש להציע נישואים.

מאמרים נוספים

שנקבע לקפה?

צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן